+ PlayerUnkown's Battlegrounds naughtygamers
NTHW Gaming Banner

Author Topic: PlayerUnkown's Battlegrounds  (Read 7019 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline bopdude

  • [NTHW] Clan
  • *
  • Posts: 2,648
  • Too old for this shit
Re: PlayerUnkown's Battlegrounds
« Reply #320 on: 30 December 2017, 09:48: AM »
Of course :(

Offline Spanner

  • Hungover
  • [NTHW] Clan
  • *
  • Posts: 521
  • Worst.Shot.Ever
Re: PlayerUnkown's Battlegrounds
« Reply #321 on: 30 December 2017, 04:04: PM »
Having played PUBG for a bit now, I can't see what the fuss is all about! It's not a bad game, but certainly not one which i think is amazing! 20 mins looting and hiding to be shot without seeing someone!

Offline bopdude

  • [NTHW] Clan
  • *
  • Posts: 2,648
  • Too old for this shit
Re: PlayerUnkown's Battlegrounds
« Reply #322 on: 30 December 2017, 04:15: PM »
Having played PUBG for a bit now, I can't see what the fuss is all about! It's not a bad game, but certainly not one which i think is amazing! 20 mins looting and hiding to be shot without seeing someone!

is all part of the quest for the chicken dinner :) each to their own, some like it more than others as per all games mate :)

Offline Ramrod

  • [NTHW] Clan
  • *
  • Posts: 5,090
  • Full time again :(
Re: PlayerUnkown's Battlegrounds
« Reply #323 on: 02 January 2018, 10:43: PM »
Is your dad ok Bop?
Step by step, walk the thousand mile road...

Offline IMPz

  • [NTHW] Clan
  • *
  • Posts: 419
Re: PlayerUnkown's Battlegrounds
« Reply #324 on: 02 January 2018, 11:39: PM »
Chicken dinner for Bop, Damien and me tonight - without me firing a shot  ;D

Offline bopdude

  • [NTHW] Clan
  • *
  • Posts: 2,648
  • Too old for this shit
Re: PlayerUnkown's Battlegrounds
« Reply #325 on: 03 January 2018, 07:41: AM »
Is your dad ok Bop?

Seemed to be ok last night, we'll see how he is today, I don't think any lasting harm, this time at least, and his cough didn't have is up during the night so hopefully no doctors today, it's all a big mystery until he gets up, thanks for asking :)

Offline bopdude

  • [NTHW] Clan
  • *
  • Posts: 2,648
  • Too old for this shit
Re: PlayerUnkown's Battlegrounds
« Reply #326 on: 04 January 2018, 03:56: PM »
New player possibly inbound soon / tonight ? I know him off of a bushcraft forum, told him to sign up so as to get TS access, we are allowing TS access I assume ??

Offline Winstan

  • *
  • Posts: 10
Re: PlayerUnkown's Battlegrounds
« Reply #327 on: 04 January 2018, 04:41: PM »
That new player is me :) Hi all my name is Tobias put a feeler out on bushcraftuk to see if anyone else plays PUBG, Bopdude kindly invited me to play. Ive been told your all saints who never swear and also that you dont drink at all  :tu:

A few things about me, I work for the dreaded Apple (I use android btw)  live in harrogate and enjoy games such as the battlefield franchise skyrim, total war series, like the odd shandy while gaming. Currently gamin on my mini itx build i built a few years ago (4790k,GTX 980ti,16GB and a new Omen 32 inch 1440p monitor i got the other day.

Happy to answer any questions or anything, I tried to look at your policies section but i think it was down btw

T

Offline bopdude

  • [NTHW] Clan
  • *
  • Posts: 2,648
  • Too old for this shit
Re: PlayerUnkown's Battlegrounds
« Reply #328 on: 04 January 2018, 04:44: PM »
Hi Tobias, glad you could make it, not sure about the policies page, the whole site is doing a slow down for me at times, anyway, welcome aboard :)

Offline MovedGoalPosts

  • Kannon Fodda
  • [NTHW] Clan
  • *
  • Posts: 3,430
    • Ember Big Band
Re: PlayerUnkown's Battlegrounds
« Reply #329 on: 04 January 2018, 04:47: PM »
That new player is me :) Hi all my name is Tobias put a feeler out on bushcraftuk to see if anyone else plays PUBG, Bopdude kindly invited me to play. Ive been told your all saints who never swear and also that you dont drink at all  :tu:

A few things about me, I work for the dreaded Apple (I use android btw)  live in harrogate and enjoy games such as the battlefield franchise skyrim, total war series, like the odd shandy while gaming. Currently gamin on my mini itx build i built a few years ago (4790k,GTX 980ti,16GB and a new Omen 32 inch 1440p monitor i got the other day.

Happy to answer any questions or anything, I tried to look at your policies section but i think it was down btw

T

Nice to see some new blood :tu:  I'm sure Bop will abuse you ;)

And of course, we don't drink.  Soberhack™ is in force for the duration of Dry January :angel:
uıɐbɐ ʎɐqǝ ɯoɹɟ pɹɐoqʎǝʞ ɐ buıʎnq ɹǝʌǝu ɯ,ı

Offline bopdude

  • [NTHW] Clan
  • *
  • Posts: 2,648
  • Too old for this shit
Re: PlayerUnkown's Battlegrounds
« Reply #330 on: 04 January 2018, 04:53: PM »
That new player is me :) Hi all my name is Tobias put a feeler out on bushcraftuk to see if anyone else plays PUBG, Bopdude kindly invited me to play. Ive been told your all saints who never swear and also that you dont drink at all  :tu:

A few things about me, I work for the dreaded Apple (I use android btw)  live in harrogate and enjoy games such as the battlefield franchise skyrim, total war series, like the odd shandy while gaming. Currently gamin on my mini itx build i built a few years ago (4790k,GTX 980ti,16GB and a new Omen 32 inch 1440p monitor i got the other day.

Happy to answer any questions or anything, I tried to look at your policies section but i think it was down btw

T

Nice to see some new blood :tu:  I'm sure Bop will abuse you ;)

And of course, we don't drink.  Soberhack™ is in force for the duration of Dry January :angel:



Wait, what, that's this January, oh crap, too late for Bop but you crack on ;)

Offline bopdude

  • [NTHW] Clan
  • *
  • Posts: 2,648
  • Too old for this shit
Re: PlayerUnkown's Battlegrounds
« Reply #331 on: 04 January 2018, 04:54: PM »
And Winstan, you may want to post your intro here

http://www.nthwgaming.co.uk/forum/index.php/topic,64.0.html

so that the non PUBG players can see it :)

Offline Winstan

  • *
  • Posts: 10
Re: PlayerUnkown's Battlegrounds
« Reply #332 on: 04 January 2018, 05:23: PM »
will post there too

Offline Ramrod

  • [NTHW] Clan
  • *
  • Posts: 5,090
  • Full time again :(
Re: PlayerUnkown's Battlegrounds
« Reply #333 on: 04 January 2018, 06:07: PM »
That new player is me :) Hi all my name is Tobias put a feeler out on bushcraftuk to see if anyone else plays PUBG, Bopdude kindly invited me to play. Ive been told your all saints who never swear and also that you dont drink at all  :tu:

A few things about me, I work for the dreaded Apple (I use android btw)  live in harrogate and enjoy games such as the battlefield franchise skyrim, total war series, like the odd shandy while gaming. Currently gamin on my mini itx build i built a few years ago (4790k,GTX 980ti,16GB and a new Omen 32 inch 1440p monitor i got the other day.

Happy to answer any questions or anything, I tried to look at your policies section but i think it was down btw

T
Hi m8. Any friend of Bops etc........ :)
I swear a lot and drink far too much. Dry January hasn't kicked in for me yet as I'm still off work till next week and it seems a shame to be sober whilst on holiday :D
I hurt people for money.....so life is good. Wife and 2 teenagers balance that out though...... :suicide:
I'm using a 5ish year old build in a 12 year old case. The only thing I've updated is the gfx (to 980Ti). i7-2600K @ 3.4 GHz. (I removed the OC)
16 gig ram.
Step by step, walk the thousand mile road...

Offline bopdude

  • [NTHW] Clan
  • *
  • Posts: 2,648
  • Too old for this shit
Re: PlayerUnkown's Battlegrounds
« Reply #334 on: 04 January 2018, 11:46: PM »
OMFGG, I think we found a kindred spirit, lmfao, good games tonight, sorry I won't be around till after the weekend, the wilds are calling :D

Offline Spanner

  • Hungover
  • [NTHW] Clan
  • *
  • Posts: 521
  • Worst.Shot.Ever
Re: PlayerUnkown's Battlegrounds
« Reply #335 on: 05 January 2018, 02:39: PM »
OMFGG, I think we found a kindred spirit, lmfao, good games tonight, sorry I won't be around till after the weekend, the wilds are calling :D

Bit moist for me!

Offline Winstan

  • *
  • Posts: 10
Re: PlayerUnkown's Battlegrounds
« Reply #336 on: 06 January 2018, 06:11: PM »
Hi all im trying to get on teamspeak but the password has changed :(

Offline Shepherd

  • [NTHW] Clan
  • *
  • Posts: 246
Re: PlayerUnkown's Battlegrounds
« Reply #337 on: 06 January 2018, 06:42: PM »

Offline Winstan

  • *
  • Posts: 10
Re: PlayerUnkown's Battlegrounds
« Reply #338 on: 06 January 2018, 06:49: PM »
Link isnt working for me or i dont have permission , cheers

Offline Ramrod

  • [NTHW] Clan
  • *
  • Posts: 5,090
  • Full time again :(
Re: PlayerUnkown's Battlegrounds
« Reply #339 on: 06 January 2018, 06:57: PM »
Link isnt working for me or i dont have permission , cheers
It's your permissions.....
Step by step, walk the thousand mile road...